درباره ی آروین عطایی

وبلاگ سرگرمی

درباره ی آروین عطایی

وبلاگ سرگرمی

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

جک بامزه

Tuesday, 20 October 2015، 07:18 PM

یه چیزی هست که تو اکثر خونه های هر ایرانی هست
یه مشما پراز مشما !

سه تا چیز هست
که آدم به سختی فراموششون میکنه
صبحانه
ناهار
شام
قرار نیست که همش احساسی باشه

الان تو ایران
هر کی یه دست لباس نو میخره
مدل میشه

دسته بیل رو بده به من !
پدر بیل گیتس خطاب به همسرش
هنگام عبور از خیابان دوطرفه

ینا : ﺍﯾﻦ ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮ ﻣﻦ ﺭﻭﺷﻦ ﻧﻤﯿﺸﻪ
ملیحه : ﺍﯾﻦ ﺩﻭ ﺷﺎﺧﻪ ﺭﻭ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺰﻧﯽ ﺑﻪ ﺑﺮﻕ

مینا : ﻭﺍﺍﺍﺍﺍﯼ ملیحه ﺗﻮ ﻣﺦ ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮﯼ


جدید ترین روش درمان افسردگی در خانم ها …
بله درست حدس زدید …
پاساژ درمانی بهترین روش درمان بسیاری از درد های بی درمان


مثانه چیست ؟
مثانه وسیله ایست در بدن، منتظره آدم دراز بکشه
پتو خوب گرم بشه، چشم محوه خواب شه، بعد یهوو …
اعلام تکمیل ظرفیت کنه


رفته بودم قصابی ، خیلی هم شلوغ بود
قصابه ، گوشت هرکی آماده میشداینجوری صداش میزد:
گوساله کی بود ؟؟

گوسفند بیا جلو !

به یکی هم گفت: تو گوسفندی؟؟

گفت نه آقا من گاوم :|
خوشبختانه من جیگر خواسته بودم
گفت جیگر بیاد جلو


صبح تو تاکسی یکی لباس چارخونه قرمز پوشیده ‌بود پیاده که شد در رو محکم بست !
راننده سرشو آورد بیرون گفت:
مرتیکه رومیزی

  • Arvin Ataei

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی